1. Vispārējā informācija
1.1 www.octaok ir publiska interneta vietne (turpmāk tekstā – Portāls) tās darbību un apdrošināšanas pakalpojumus nodrošina SIA “MONTEA INSURANCE BROKERS”, reģ. Nr. 40003950355 (turpmāk tekstā – Brokeris).
1.2 www.octaok.lv Portāls paredzēts apdrošināšanas pakalpojumu sniegšanai. Pieejamo pakalpojumu lietošanas noteikumi, nosacījumi un ierobežojumi ir saistoši visiem tā apmeklētājiem un/vai lietotājiem (turpmāk tekstā – Lietotājs). Portālā piedāvātie pakalpojumi un informācija ir paredzēti tikai privātai lietošanai.
1.3. Pirms uzsākt octaok.lv lietošanu, Lietotājam jāiepazīstas ar Portāla lietošanas noteikumiem un jāapliecina, ka ir informēts par personas datu apstrādi, izdarot atbilstošu atzīmi. Izdarot atzīmi Portālā par iepazīšanos ar Portāla lietošanas noteikumiem, Klients piekrīt visu Portāla lietošanas noteikumos norādīto informāciju saņemt šajā Portālā. Ja Lietotājs nepiekrīt noteikumiem, Lietotājam nav tiesību turpināt Portāla lietošanu. Atrašanās Portālā lietotājam nerada līgumiskas attiecības, Lietotājs ir tiesīgs jebkurā brīdī Portālu atstāt.
1.4. Portāls un tajā publicētais saturs veidots ar mērķi atvieglot nepieciešamās informācijas ātru un kvalitatīvu saņemšanu. Brokeris patur tiesības mainīt Portāla saturu un tā lietošanas noteikumus, tos publicējot interneta vietnē: wwwoctaok.lv. Brokeris ir tiesīgs izvietot saites uz sadarbības partneru un citām interneta vietnēm, par kuru saturu ir atbildīgi attiecīgo vietņu pārvaldītāji.
1.5. Brokeris negarantē, ka Portāls darbosies bez kļūdām vai traucējumiem, kā arī negarantē un nav nekādā veidā atbildīgs par apdrošināšanas sabiedrību un sadarbības partneru kļūdām un/vai traucējumiem to IT sistēmu darbībā.
2. Apdrošināšanas polises pasūtīšana
2.1. Portālā iespējams pasūtīt KASKO apdrošināšanas piedāvājumus no sekojošām apdrošināšanas kompānijām, ar kurām Brokerim noslēgti līgumi par OCTA apdrošināšnas izplatīšanu –
AAS Balta,
ADB Gjensidige Latvijas filiāle,
AAS BTA Baltic Insurance Company,
ERGO Insurance SE Latvijas filiāle,
Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāle,
AAS Baltijas Apdrošināšanas Nams,
If P&C Insurance AS Latvijas filiāle
Balcia Insurance SE .
2.2. Pasūtot KASKO apdrošināšnas piedāvājumu, Lietotājam jānorāda Portālā prasītā informācija.
2.3. Brokeris nav atbildīgs par Lietotāja nepareizi vai kļūdaini ievadītu informāciju.
2.4.KASKO apdrošināšanas piedāvājuma prēmiju (cenu) nosaka katra apdrošināšanas sabiedrība, to aprēķins Portālā notiek izmantojot IT sistēmu automātisku integrāciju (turpmāk tekstā – Webserviss) ar Apdrošināšanas sabiedrību IT sistēmām.
3. KASKO apdrošināšanas piedāvājuma piegāde.
3.1. Brokeris nodrošina Portālā pasūtītā KASKO apdrošināšanas piedāvājuma un atbilstošu KASKO apdrošināšanas noteikumu nosūtīšanu elektroniski uz klienta noradīto e-pasta adresi;
4. KASKO apdrošināšanas līguma sagatavošana.
4.1. Pēc informācijas saskaņošanas ar klientu telefoniski, izmantojot norādīto tālruņa numuru vai rakstiski , izmantojot klienta norādīto e-pasta adresi, SIA “MONTEA INSURANCE BROKERS” atbildīgais darbinieks, sagatavo apdrošināšanas līgumu.
5.. KASKO apdrošināšanas līguma piegāde.
5.1. Brokeris nodrošina Portālā pasūtītā KASKO apdrošināšanas līguma un apdrošināšanas noteikumu nosūtīšanu elektroniski uz klienta noradīto e-pasta adresi
5. Apdrošināšanas polises apmaksa.
5.1. Ar pārskaitījumu, apmaksājot rēķinu (Brokeris sagatavo rēķinu un elektoniski nosūtīta uz Lietotāja norādīto e-pastu),.
6. Apdrošināšanas polises spēkā stāšanās, izmaiņas un atgādinājumi.
6.1. KASKO apdrošināšana stājas spēkā, saskaņā ar katras apdrošināšanas kompānijas noteikumiem.
6.2. Portāla Lietotājam, tuvojoties apdrošināšanas perioda sākumam vai beigām ir pienākums patstāvīgi pārliecināties par apdrošināšanas polises spēkā esamību.
6.3. Transportlīdzekļa reģistrācijas datu izmaiņu gadījumā portāla Lietotājam, apdrošinājuma ņēmējam, transportlīdzekļa turētājam vai īpašniekam, ir pienākums nekavējoties paziņot par izmaiņām Brokerim izmantojot portālā norādīto e-pasta adresi vai piezvanot uz portālā www.octaok.lv norādīto tālruņa Nr. +371 27 541 000.
6.4. Gadījumā, kad portāla lietotājs, apdrošinājuma ņēmējs, transportlīdzekļa turētājs vai īpašnieks nav paziņojis par transportlīdzekļa reģistrācijas datu izmaiņām 6.3. punktā minētajā kārtībā, Brokeris neatbild par zaudējumiem, kas varētu rasties vai ir radušies apdrošināšanas polises spēkā neesamības gadījumā.
7. Izņēmumi un ierobežojumi
7.1. Portālā www.octaok.lv izvietotā informācija tiek atlasīta ar mērķi sniegt apdrošināšanas pakalpojumu Portāla Lietotājiem. Brokeris nenes atbildību par kļūdām un nepilnībām, kuras radušās Portāla saturā.
7.2. Brokeris nav atbildīgs par trešo personu veiktajām darbībām ar Portāla Lietotāja personas datiem un kontaktinformāciju. Informācija par Privātuma politiku skatāma www.octaok.lv.
7.3. Brokeris nav atbildīgi par zaudējumiem, tajā skaitā materiālajiem, kas ir radušies vai var rasties nākotnē Portāla Lietotājam un/vai transporta līdzekļa īpašniekam un/vai tiesīgajam lietotājam un/vai jebkurai trešai personai:
7.3.1. Sakarā ar zaudējumiem mantai un/vai veselībai;
7.3.2. Kas saistīti ar tehniskajām kļūdām un/vai programmnodrošinājuma darbības traucējumiem, tai skaitā, bet neierobežojoties, ar Ceļu Satiksmes Drošības Direkcijas, Latvijas Transportlīdzekļu Apdrošinātāju Biroja, Apdrošināšanas sabiedrību, Maksājumu apstrādes sistēmu un/vai programmnodrošinājuma darbības traucējumiem;
7.3.3. Kas radušies Portāla lietotājam ievadot kļūdainu, neprecīzu, nepareizu vai maldinošu informāciju;
7.3.4. Kas ir radušies Portāla lietotājam norādot nepareizu KASKO polises spēkā stāšanās datumu.
9. Informācija par apdrošināšanas starpnieka darbību.
SIA “MONTEA INSURANCE BROKERS”, kā apdrošināšanas starpniekam, saskaņā ar Apdrošināšanas un pārapdrošināšanas izplatīšanas likuma prasībām, pirms apdrošināšanas līguma noslēgšanas, pienākums ir laikus sniegt klientam šādu informāciju:
Ka apdrošināšanas starpniecības pakalpojumu, veicot apdrošināšanas piedāvājumu vispusīgu analīzi, Klienta vārdā un interesēs sniedza SIA “MONTEA INSURANCE BROKERS”, reģistrācijas numurs 40003950355, juridiskā adrese: Kalnciema iela 104, Rīga, LV-1046, tālruņa numurs: +371 27 051 000, elektroniskā pasta adrese: info@montea.lv.lv (turpmāk tekstā Brokeris), kura rezultātā Klients izvēlējās slēgt augstāk norādīto apdrošināšanas līgumu. Apdrošināšanas brokera atlīdzība par veiktajiem starpniecības pakalpojumiem saskaņā ar spēkā esošo likumdošanu ir apdrošināšanas prēmijas sastāvdaļa, apdrošināšanas prēmiju un brokera atlīdzības apmēru nosaka apdrošinātāji.
SIA “MONTEA INSURANCE BROKERS” ir reģistrēts Finanšu un kapitāla tirgus komisijas uzturētajā Apdrošināšanas un pārapdrošināšanas starpnieku reģistrā kā apdrošināšanas un pārapdrošināšanas brokeris. Pārliecināties par Brokera reģistrāciju Latvijas Bankas uzturētajā Apdrošināšanas un pārapdrošināšanas starpnieku reģistrā var apmeklējot Interneta mājas lapu www.bank.lv. SIA “Apdrošināšanas un finansu brokers” nav ne tiešas, ne netiešas līdzdalības nevienā apdrošināšanas komersantā vai nedalībvalsts apdrošinātājā, kurš izveidojis nedalībvalsts apdrošinātāja filiāli Latvijas Republikā. Nevienam apdrošināšanas komersantam, tā mātes sabiedrībai vai nedalībvalsts apdrošinātājam, kurš izveidojis nedalībvalsts apdrošinātāja filiāli Latvijas Republikā, nav ne tiešas, ne netiešas līdzdalības SIA “MONTEA INSURANCE BROKERS”.
SIA “MONTEA INSURANCE BROKERS ” sagatavo apdrošināšanas piedāvājumus un ieteikumus pamatojoties uz vispusīgu apdrošināšanas piedāvājumu analīzi. SIA “MONTEA INSURANCE BROKERS” kā apdrošināšanas un pārapdrošināšanas brokeris nodarbojas ar apdrošināšanas starpniecību tikai Klienta vārdā un interesēs. Pirms apdrošināšanas līguma noslēgšanas Brokeris, pamatojoties uz klienta sniegto informāciju, ir noskaidro Klienta prasības un vajadzības, to iemeslus, kas kalpo par pamatu Klientam sniegtajām rekomendācijām un konsultācijām attiecīgajā apdrošināšanas pakalpojumā. Šo informāciju Brokeris sagatavo atbilstoši piedāvātā apdrošināšanas līguma sarežģītībai.
Par KASKO apdrošināšanas izplatīšanu brokerim ir noslēgti līgumi ar šādām apdrošināšanas kompānijām:
AAS BALTA (Raunas iela 10, Rīga, LV-1039)
AAS BTA Baltic Insurance Company (Adrese: Sporta 11, Rīga, LV-1013)
AAS Baltijas Apdrošināšanas Nams (Antonijas iela 23, Rīga, LV-1010)
Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāle (Vienības gatve 87H, Rīga, LV-1004)
ADB Gjensidige Latvijas filiāle (ADB Gjensidige Latvijas filiāle)
ERGO Insurance SE Latvijas filiāle (Skanstes iela 50, Rīga, LV-1013)
If P&C Insurance AS Latvijas filiāle (Republikas laukums 2A, Rīga, LV-1010)
Balcia Insurance, SE (Krišjāņa Valdemāra iela 63, Rīga, LV-1010)
10. Datu aizsardzība, personas datu apstrāde un informācijas konfidencialitāte
Konfidencialitāte – visa informācija, kas tiek iegūta par Portāla lietotāju, lietotājam veicot aprēķinus un pasūtījumus Portālā www.octaok.lv , tai skaitā personas dati, telefonu numuri, e-pasta adreses, auto reģistrācijas dati, tiks izmantoti un apstrādāti LR likumdošanā noteiktajā kārtībā.
Nododot Portāla rīcībā savu pasta adresi un/vai tālruņa numuru lietotājs piekrīt saņemt atgādinājumus par polišu termiņiem un informāciju par jaunumiem. Nododot Portāla rīcībā e-pasta adresi, klients piekrīt saņemt informāciju tīmekļvietnē par polišu termiņiem un informāciju par jaunumiem un izmaiņām Portālā www.octaok.lv.
11. Autortiesības
Visas intelektuālā īpašuma tiesības, kas attiecas uz Portālu www.octaok.lv , pieder tikai un vienīgi SIA “MONTEA INSURANCE BROKERS” . Portālā publicētie zīmoli, uzņēmumu nosaukumi un reģistrētās preču zīmes ir to īpašnieku īpašums un ir aizsargāti LR likumdošanā noteiktajā kārtībā. Portāla satura pavairošana, izplatīšana, uzglabāšana bez attiecīgas SIA “MONTEA INSURANCE BROKERS” atļaujas ir aizliegta un sodāma LR likumdošanā paredzētā kārtībā.
12. Strīdu un sūdzību izskatīšanas kartība
Visi strīdi, kas radušies saistībā ar Portāla lietošanu un tā lietošanas noteikumiem risināmi savstarpēju pārrunu ceļā. Ja šāda veida strīdu risinājums netiek panākts, tad tie risināmi LR likumdošanā paredzētajā kārtībā.
Klientu sūdzību izskatīšana notiek saskaņā ar Apdrošināšanas un pārapdrošināšanas izplatīšanas likuma 46.pantu. Rakstveida atbilde uz klienta sūdzību tiek sniegta 20 dienu laikā no sūdzības iesniegšanas dienas. Ar kārtību, kādā veidā tiek izskatītas klientu sūdzības var iepazīties šajā dokumentā: Kārtība, kādā tiek izskatītas klientu sūdzības.